Dokonanie rezerwacji
Wybieraj najbardziej odpowiadający Twojej lokalizacji apartament. Korzystaj z szybkiego i prostego systemu rezerwacji.
Po prostu:
- Z wyszukiwarki pod menu głównym wybierz interesujący Cię termin oraz liczbę gości i kliknij przycisk SZUKAJ.
- Wybierz lokalizację oraz apartament odpowiadający Twoim wymaganiom i liczbie osób. Następnie kliknij przycisk REZERWUJ.
- Wypełnij formularz rezerwacyjny, podaj swoje dane, wybierz metodę płatności i potwierdź rezerwację.
Zameldowanie
W dniu Twojego przyjazdu nasz przedstawiciel powita Cię osobiście lub otrzymasz od nas mailem bądź sms-em:
- instrukcję zawierającą wszelkie informacje dotyczące zakwaterowania,
- kod dostępu do bramy wejściowej na teren obiektu,
- kod dostępu do depozytariusza, w którym będą czekały zaprogramowane karty do Twojego apartamentu.
Usprawnij proces zameldowania!
- podaj orientacyjną godzinę przyjazdu,
- skontaktuj się z nami telefonicznie, bądź mailowo dzień przed przyjazdem, aby potwierdzić godzinę przyjazdu,
- w razie JAKICHKOLWIEK zmian w terminie przyjazdu niezwłocznie skontaktuj się z naszym przedstawicielem.
Pamiętaj, że nasz przedstawiciel będzie na miejscu dopiero wtedy, kiedy otrzyma informację o godzinie Twojego przyjazdu!
Podczas zameldowania zostaniesz poproszony o:
- okazanie ważnego dokumentu tożsamości,
- podanie danych karty kredytowej lub płatniczej jako zabezpieczenia, w przypadku ustalenia kaucji/ depozytu,
- kaucję zabezpieczającą w gotówce w wysokości 500 PLN, w przypadku braku karty kredytowej lub płatniczej. Kaucję zwrócimy Ci w dniu wymeldowania z apartamentu.
Pamiętaj również o godzinach zameldowania!
- Zameldowanie odbywa się w godzinach 15.00-20.00.
- Istnieje możliwość późnego zameldowania w godzinach 22.00 – 1.00, która objęta jest dodatkową opłatą w wysokości 50 zł. Jeżeli potrzebujesz późnego zameldowania skontaktuj się z nami wcześniej, aby potwierdzić taką możliwość.
- Jeżeli chcesz się zameldować przed godziną 15.00 – zrobimy co w naszej mocy, aby to umożliwić. Pamiętaj jednak, że poprzedni gość może opuścić apartament o godzinie 11.00, a służby sprzątające potrzebują czasu, aby go posprzątać. W przypadku braku możliwości wcześniejszego zameldowania będziesz mógł zostawić bagaże w apartamencie.
Wymeldowanie
Poinformuj nas telefonicznie o planowanej godzinie opuszczenia apartamentu dzień przed wyjazdem. Dzięki temu wymeldowanie będzie znacznie szybsze.
Przed opuszczeniem apartamentu wyrzuć śmieci, sprawdź, czy wszystkie urządzenia AGD są wyłączone, oraz czy woda jest zakręcona, a okna i drzwi zamknięte. Służby sprzątające pojawią się w apartamencie chwilę po Twoim wyjściu i sprawdzą stan mieszkania.
W przypadku wpłaty kaucji zabezpieczającej – nasz przedstawiciel pojawi się w apartamencie o umówionej godzinie i sprawdzi stan apartamentu, a następnie zwróci kaucję.
Pamiętaj również o godzinie wymeldowania!
- apartament musisz opuścić do godziny 11.00 w dniu wyjazdu,
- jeżeli zechcesz zostać w apartamencie dłużej – zrobimy co w naszej mocy, aby to umożliwić. Wszystko zależy od tego, czy w danym dniu apartament jest wolny, czy został już zarezerwowany,
- jeżeli zechcesz zostawić bagaż – możesz to zrobić, pod warunkiem jego odbioru do ustalonej godziny uzgodnionej z obsługą.
Obowiązki gościa
Wszyscy lubimy przebywać w miejscach czystych i przyjemnych. Żeby jednak zachowały swój doskonały klimat, trzeba stosować się do kilku prostych zasad. Oto one:
- Nie pal w apartamencie papierosów, , wyrobów tytoniowych, świec, czy kadzidełek. Takie zapachy zostają w pomieszczeniach na długo i ciężko je zlikwidować. Ponadto wszystkie nasze apartamenty posiadają czujniki przeciwpożarowe. Złamanie zakazu palenia może kosztować Cię 500 zł. Dla palących mamy wyznaczone specjalne strefy na zewnątrz .
- Posprzątaj po sobie i wynieś śmieci w dniu wyjazdu.
- Przestrzegaj ciszy nocnej po 22 i zasad dobrego sąsiedztwa. Nie organizuj głośnych spotkań.
- Zamiast męczyć się z przesuwaniem mebli i sprzętu AGD, ciesz się dobrze przemyślanym wystrojem wnętrza. Tym bardziej, że ponosisz odpowiedzialność za wszelkie usterki i uszkodzenia, które mogą się przy tym wydarzyć.
- Nie podłączaj do sieci innych urządzeń, niż komputery, maszynki do golenia, suszarki do włosów.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę – powiadom nas o tym drogą mailową lub telefonicznie.
Życzymy udanego pobytu !!!