§ 1. Wstęp
- Niniejszy regulamin określa warunki rezerwacji Apartamentów Do Studzienki 65 oraz Apartamentów Olimpijskich w Gdańsku.
- Właściciele apartamentów będą Państwu bardzo wdzięczni za przestrzeganie niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.
§ 2. Rezerwacja
Aby zarezerwować apartament należy skorzystać z systemu rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej, albo skontaktować się mailowo lub telefonicznie w godzinach od 8.00 do 20.00 z obsługą apartamentów:
- Apartamenty Do Studzienki 65: tel. +48 693 262 871, e-mail: apartamentydostudzienki65@tps.pl;
- Apartamenty Olimpijskie: tel. 885 267 268 e-mail: apartamentyolimpijskie@tps.pl.
Informacje niezbędne przy rezerwacji to: termin pobytu, data przyjazdu i wyjazdu, wybrany apartament, dane kontaktowe, ilość osób w apartamencie oraz godzina, o której planujecie Państwo przybyć do apartamentu.
§ 3. Przyjazd, odbiór kluczy i płatność
- Apartament wynajmowany jest na doby. Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
- Zameldowanie odbywa się od godziny 15.00 do 20.00. Istnieje opcja późnego zameldowania w godzinach 22.00 – 1.00 objęta opłatą w wysokości 50 zł. W takim wypadku wymagany jest wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia takiej możliwości.
- Nieopuszczenie apartamentu w dniu planowego wyjazdu do godz.11:00 będzie traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę.
- Dokładny termin i godzina przyjazdu Gościa do apartamentu powinna zostać potwierdzona telefonicznie lub mailowo, najpóźniej na dzień przed przyjazdem, osobie odpowiedzialnej za rezerwację.
- W przypadku braku możliwości dotarcia na umówioną wcześniej godzinę, Najemca zobowiązany jest do natychmiastowego telefonicznego powiadomienia obsługi Apartamentów. W razie braku kontaktu z Najemcą, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji.
- Gość przy zakwaterowaniu otrzymuje odpowiednio zaprogramowaną kartę wejściową do apartamentu oraz kody do bramy wejściowej na teren obiektu i depozytariusza, o ile nie zostały one wcześniej udostępnione mailem lub SMSem.
- Do zameldowania wymagany jest dowód osobisty celem potwierdzenia danych osobowych gościa, oraz odebrania karty dostępu do lokalu. Jeżeli dowód osobisty budzi wątpliwości osoby wyznaczonej do kontaktu z gościem, ma ona prawo poprosić o inny dokument potwierdzający tożsamość osoby meldowanej.
- Rozliczenie pobytu zgodnie z rezerwacją następuje najpóźniej w dniu przyjazdu.
- Brak rozliczenia skutkuje brakiem wpuszczenia Gościa do apartamentu.
- Firma TPS Sp z o o Sp.K. zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Gościa, bez możliwości refundacji opłaty za pobyt, który:
- nie posiada dowodu tożsamości lub nie chce okazać dowodu tożsamości;
- znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
- odnosi się wulgarnie do pracowników obiektu;
- stosuje groźby karalne lub jakąkolwiek formę szantażu;
- odmawia zapłaty za pobyt lub obowiązkowych opłat.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze apartamentu z wyprzedzeniem. Życzenie będzie uwzględnione w miarę dostępności apartamentów. Przedłużenie pobytu może być objęte dodatkową opłatą.
- Dodatkowo pobierana jest opłata miejscowa w ustalonej przez Miasto Gdańsk wysokości 2,41 zł/doba za osobę. Opłata miejscowa płatna jest gotówką.
- W dniu przyjazdu Gości istnieje możliwość pobrania ustalonej kaucji zwrotnej, celem zabezpieczenia ewentualnych zniszczeń, czy nieprzestrzegania postanowień tego regulaminu. Kaucja jest zwracana w momencie odebrania apartamentu przez pracownika recepcji jeśli nie stwierdzi żadnych zniszczeń.
§ 4. Anulacja rezerwacji i skrócenie pobytu
- Rezerwacja mailem, online przez stronę www, lub telefonicznie wiąże się z wpłatą zadatku lub pełnej opłaty za pobyt. Nie ma możliwości wycofania zadatku lub pełnej opłaty w przypadku nagłych zmian w planach Gości. TPS Sp z o o Sp.K. może przychylić się w uzasadnionych sytuacjach do zmiany rezerwacji lub jej przesunięcia na inny termin, pod warunkiem, iż jej odwołanie, zmiana nastąpiła w terminie nie krótszym niż 7 dni przed zarezerwowaną datą przyjazdu. Jeżeli prośba o anulowanie lub zmianę terminu nastąpi w terminie krótszym niż 7 dni przed zarezerwowaną datą przyjazdu wówczas wpłacony zadatek lub całość kwoty zostaje uznana jako należność za zrealizowaną usługę.
- Jeśli w jakimkolwiek przypadku Gość zmuszony jest do wcześniejszego wymeldowania z przyczyn niezależnych od TPS Sp z o o Sp K. nie przysługuje mu prawo do żądania zwrotu wpłaconych pieniędzy za niewykorzystany pobyt. Ewentualny zwrot środków jest tylko i wyłącznie dobrą wolą zarządzającego Apartamentami i jest rozpatrywany indywidualnie. Pogoda oraz warunki atmosferyczne nie są przyczyną do zwrotu środków za pobyt przy wcześniejszym opuszczeniu apartamentu.
§ 5. Wynajem apartamentu
- Cena wynajmu uwzględnia wszystkie podatki i opłaty za media tj. gaz, prąd, woda , dostęp do bezprzewodowego wifi oraz sprzątanie.
- W wyposażeniu apartamentu znajduje się pościel oraz ręczniki w ilości jeden komplet na osobę. Komplet zawiera: prześcieradło, poduszkę, kołdrę, duży ręcznik, mały ręcznik, ręcznik podłogowy.
- W czasie pobytu możliwe jest zamówienie dodatkowego sprzątania, wymiany ręczników (odpłatność wg. cennika dostępnego w recepcji).
- Korzystanie z miejsca postojowego na terenie obiektu w czasie pobytu jest dodatkowo płatne zgodnie z cennikiem. Obsługa obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę pojazdów należących do Gości oraz pozostawionego mienia w pojeździe.
- Przed opuszczeniem apartamentu prosimy o sprawdzenie i zamknięcie drzwi i okien.
- Pracownik obsługi ma prawo do sprawdzenia stanu technicznego apartamentu – wszelkie usterki zauważone czasie przeglądu, a niezgłoszone pracownikowi recepcji, w dniu wyjazdu obciążą rachunek Gościa opuszczającego apartament.
- Wszystkie apartamenty posiadają w pełni wyposażone aneksy kuchenne. W obiektach nie oferujemy usług gastronomicznych
- Przebywanie zwierząt w apartamencie wymaga zgody i wiedzy TPS Sp z o o Sp K., i może się wiązać z dodatkową opłatą.
§ 6. Prawa i obowiązki gościa
- Najemca zobowiązuje się używać przedmiotu najmu wyłącznie w celach mieszkaniowych i nie może oddawać apartamentu w podnajem, ani bezpłatne używanie osobom trzecim.
- W apartamencie nie może przebywać większa liczba osób, niż zgłoszona podczas rezerwacji.
- Najemca zobowiązany jest do utrzymania apartamentu w stanie zastanym w momencie rozpoczęcia pobytu. Przestawianie mebli, sprzętów AGD oraz innego wyposażenia apartamentu jest zabronione.
- Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń do stanu technicznego apartamentu w dniu zameldowania, w formie pisemnej: sms, email, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
- Gość ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody, które nie wynikają z normalnego użytkowania. Dotyczy to szkód wyrządzonych w apartamencie lub jego wyposażeniu, w częściach wspólnych budynku, oraz w mieszkaniach sąsiadujących z apartamentem, przez Gościa lub przez osoby przebywające z nim w apartamencie.
- Gość ma prawo do korzystania z wynajmowanego apartamentu oraz do niewyłącznego korzystania z pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, zgodnie z ich przeznaczeniem.
- Pomieszczeniem przeznaczonym do wspólnego użytku jest pralnia, w której znajdują się pralki oraz suszarki. Pralnia znajduje się w budynku na piętrze 1. Każdy Gość może korzystać z pralni z uwzględnieniem następujących zasad:
- Korzystanie z pralni może odbywać się w godzinach 8.00-20.00
- Korzystanie z urządzeń jest odpłatne na podstawie cennika określonego przez Zarządcę Nieruchomości. Opłaty dokonuje się każdorazowo poprzez automat znajdujący się w pomieszczeniu pralni.
- Przy korzystaniu z pralni Gość zobowiązany jest do zachowania czystości oraz korzystania ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem
- Gość zobowiązany jest do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa, zachowanie czystości w lokalu, na klatkach schodowych oraz w obrębie zajmowanego budynku i utrzymywania wynajętego apartamentu w należytym stanie.
- W całym obiekcie w godzinach od 22:00 do 6:00 obowiązuje cisza nocna. Goście proszeni są w tym czasie o zachowywanie się w sposób niezakłócający pobytu innym.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać na terenie obiektu wyłącznie w godzinach od 7:00 do 22:00.
- W budynku obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i produktów tytoniowych, poza miejscami do tego wyznaczonymi. W przypadku niezastosowania się do zakazu i uruchomienia czujek dymowych oraz nieuzasadnionego przyjazdu straży pożarnej, Gość zostanie obciążony kwotą 500 zł.
- Gość za zgodą TPS Sp z o o Sp.K. może przenieść prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy na osobę trzecią, pod warunkiem przejęcia przez tą osobę wszelkich praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy.
- Najemca odpowiedzialny jest za klucze do apartamentu, kartę wejściową oraz pilot do garażu (jeśli jest), a w razie zagubienia – zobowiązany jest do pokrycia kosztów. Za zgubienie lub uszkodzenie karty pobierana jest opłata w wysokości 100 zł/szt.
- Bez uprzedniej pisemnej zgody Wynajmującego, zdjęcia i filmy wykonane w apartamencie, na których widoczne jest wyposażenie apartamentu, nie mogą być udostępniane publicznie. Zakaz ten dotyczy w szczególności umieszczania zdjęć lub filmów na portalach internetowych i społecznościowych.
- Odpowiedzialność obsługi obiektu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości do obiektu, regulują przepisy art. 846- 849 Kodeksu cywilnego.
- Goście korzystający z Apartamentów zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu. Obsługa ma prawo odmówić przyjęcia Gości którzy, podczas ostatniego pobytu rażąco naruszyli powyższy regulamin. Obsługa ma prawo i obowiązek wezwania ochrony lub Policji w przypadku, gdy Goście zachowują się w sposób łamiący regulamin oraz utrudniający innym spokojny wypoczynek (szczególnie dotyczy to ciszy nocnej). W przypadku naruszenia jakiegokolwiek punktu regulaminu Goście zobowiązują się na żądanie obsługi opuścić obiekt w trybie natychmiastowym. W takim wypadku nie ma możliwości dochodzenia zwrotu kosztów za niewykorzystany pobyt.
- Dla osób korzystających z rezerwacji przez Internet – złożenie rezerwacji pobytu jest równoznaczne z przestrzeganiem powyższego regulaminu.
§ 7. Siła wyższa
- Wynajmujący ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej odstąpić od umowy. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Najemcy lub jego majątku, z powodów niezależnych od Wynajmującego, nie będzie mogło być zagwarantowane.
- W okolicznościach wskazanych w § 7 pkt 1 kwoty wpłacone przez Najemcę podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych Wynajmującemu za usługi już wykonane.
- Gosciom apartamentów gwarantujemy jedynie pobyt w ramach najmu. Wszelkie wydarzenia, które nie dzieją się na terenie obiektu, takie jak nagłe zmiany pogody, wypadki i inne zdarzenia losowe, które nie dotyczą wynajmu i których w żaden sposób nie można z wynajmem wiązać, nie podlegają roszczeniom ani zwrotowi kosztów.
§ 8. Reklamacje
- W razie zaistnienia nieprawidłowości Najemca ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od ich wystąpienia. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres apartamenty@tps.pl
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania. Najemca zostanie niezwłocznie powiadomiony mailem o sposobie jej rozpatrzenia.
§ 10. Postanowienia końcowe
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym, a Najemcą jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla Wynajmującego.
W sprawie jakichkolwiek uwag i sugestii jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Obsługa Apartamentów
Apartamenty Do Studzienki 65
tel. +48 693-262-871
e-mail. apartamentyolimpijskie@tps.pl
Apartamenty Olimpijskie
tel. + 48 885 267 268
e-mail. apartamentyolimpijskie@tps.pl
W sytuacjach stanowiących zagrożenie życia, zdrowia czy bezpieczeństwa osób przebywających na terenie Obiektu należy wezwać służby wg wskazanych numerów alarmowych oraz zawiadomić Zarządcę:
112 – Ogólny numer alarmowy
999 – Pogotowie ratunkowe
998 – Straż pożarna
997 – Policja
Życzymy miłego pobytu!